Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestracja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT REIGN 2 29ER CHAMELEON

ROWER GIANT REIGN 2 29ER CHAMELEON

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

UWAGA!!! ROWERÓW NIE WYSYŁAMY. MOŻLIWY TYLKO ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE

13999,00 14999,00 zł

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła29"

ROWER GIANT  REIGN 2 29ER  

Strome dropy, masywne singletracki usiane przez korzenie i skały.

Ten szalony 29er pomaga okiełznać najdziksze tereny enduro dzięki płynnemu

zawieszeniu Maestro i pewnemu prowadzeniu.

Od bike parku po weekendowe wyścigi enduro, od codziennych sesji na szlakach

po dzikie wyprawy w głuszę – ten zupełnie nowy 29-calowy full jest gotów do działania.

Dzięki lekkiej, mocnej i niezawodnej ramie z ALUXX SL Reign 29 pozwala pokonywać

ostre podjazdy i trudne zjazdy z jeszcze większą pewnością i kontrolą.

Ma nową, progresywną geometrię zoptymalizowaną do kół 29 cali.

Oznacza to krótszy tylny trójkąt, dłuższą rurę górną i kąty główki/rury podsiodłowej,

które zapewniają idealną pozycję, aby pokonywać każdy rodzaj singletracków.

Ulepszone zawieszenie Maestro zapewnia płynny, aktywny skok 146 mm z tyłu

i jest wyposażone w nowe mocowanie amortyzatora typu trunnion

oraz wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite.

Jeśli dodamy do tego szereg rozwiązań do agresywnej jazdy trailowej,

m.in. regulowany wspornik siodła z elegancko prowadzonym przewodem,

najnowsze koła systemowe Giant z szerokimi piastami w standardzie Boost i

fabryczny system bezdętkowy, jest gotów na ostrą jazdę – jeśli Ty jesteś.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Nowe rozwiązania w zawieszeniu

Ulepszone zawieszenie tylne Maestro (146 mm) z mocowaniem typu trunnion z dłuższym skokiem i płynniejszą pracą, a nowy górny wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite zapewnia większą sztywność i wytrzymałość oraz mniejszą masę całkowitą ramy. Mocowanie typu trunnion pozwala na zamontowanie dłuższych regulowanych wsporników siodła umieszczanych głębiej w ramie.

Progresywna geometria enduro

Rama z aluminium ALUXX SL ma ulepszoną geometrię enduro, więc możesz agresywnie pokonywać zjazdy i pewnie wchodzić w zakręty. Kąty 65/76,8 stopni rury główki i rury podsiodłowej oraz 44 mm offset widelca dają pewne prowadzenie oraz stabilność i kontrolę przy duży prędkościach.

Pewność i kontrola 29-calowca

Większe 29 calowe koła pokonują wyboisty teren enduro ze stabilnością i równowagą, zapewniając pęd niezbędny do radzenia sobie z technicznymi podjazdami i pewność w trakcie pokonywania szybkich, technicznych zjazdów.

 SPECYFIKACJA:

Kolor Chameleon Saturn/Black

Rama Aluminium - Aluxx SL, system zawieszenia Maestro 146mm

Widelec RockShox Yari RC, 170mm,

Boost 15x110 Maxle SMorskith, 42mm offset, custom tuned for Giant

Tylny amortyzator RockShox Deluxe Select+, 205/60, custom tuned for Giant

Kierownica Giant Contact TR35, 780x35mm, wznios 20mm 

Wspornik kierownicy Giant Contact SL 35

Wspornik siodła Giant Contact Switch, regulowana z manetką, 30.9mm

Siodło Giant Romero

Pedały BRAK

Manetki Shimano SLX, 1x12

Przerzutka przednia N/A

Przerzutka tylna Shimano SLX

Hamulce Shimano MT520

Dzwignie hamulca Shimano MT501

Kaseta Shimano Deore, 10-51

Łańcuch KMC X-12

Mechanizm korbowy Shimano SLX, 32t, prowadnica MRP AMG V2

Srodek suportu Shimano, press fit

Obręcze Giant AM 29, tubeless, wew. szer. 30mm

Piasty
[P] Giant Tracker Performance Boost 15x110 [T] Giant Tracker Performance Boost 12x148

Szprychy SAPIM Leader

Opony
[P] Maxxis Assegai 29x2.5 WT, MaxxTerra, EXO+, TR [T] Maxxis Minion DHR II 29x2.4 WT, MaxxTerra , EXO+, TR tubeless

Dodatki Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)

Waga orientacyjna 15,10 kg

TECHNOLOGIA:

OverDrive

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

OVERDRIVE

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ZAWIESZENIE MAESTRO

Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.

Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.

Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:

EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.

PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.

PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE

Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.

SYSTEM GIANT TUBELESS

System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.

 

 

UWAGA!!!

ROWERÓW NIE WYSYŁAMY. 

MOŻLIWY TYLKO ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE 

INFORMACJE TELEFONICZNIE : 605 509 125 / 12 641 68 03

 

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo CATEYE
  • logo CONTINENTAL
  • logo DALBELLO
  • logo DARTMOOR
  • logo FINISH LINE
  • logo GIANT
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo LAZER
  • logo LIV
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo NORTHWAVE
  • logo POC
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIDAS
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SR SUNTOUR
  • logo TREZADO
  • logo VOLKL
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook