ROWER GIANT TRANCE 29ER 2 2019 TUBELESS
Daj z siebie wszystko na najbardziej wymagających szlakach.
Gładko pokonuj kamienie, korzenie i koleiny z całkowitą kontrolą.
Ten nowy model z pełnym zawieszeniem i kołami o średnicy 29 cali został wyposażony
w najbardziej nowoczesne tylne zawieszenie i progresywną geometrię,
dzięki czemu będziesz miał przewagę na technicznych szlakach.
Ta niesamowicie wszechstronna maszyna trailowa została zbudowana na całkowicie nowej
ramie ALUXX SL łączącej w sobie zawieszenie Maestro i progresywną geometrię
dedykowaną do jazdy trailowej.
Aby zamortyzować każdy wybój, od ogromnych kamieni po niewielkie pofalowania terenu,
zastosowaliśmy mocowanie Trunnion i górne ramię wahacza z kompozytu Advanced Forged.
Dzięki temu połączeniu uzyskaliśmy płynny i aktywny tylny skok zawieszenia 115 mm,
który daje Ci większą kontrolę.
Z przodu zastosowaliśmy widelec zawieszenia o skoku 130 mm,
a geometria została udoskonalona, aby sprawdzać się jeszcze lepiej na wyboistych szlakach.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Średnica kół 29 cali
Większa średnica kół w modelu Trance 29 pozwala na szybszą jazdę po nierównej nawierzchni, gwarantując pewność podczas jazdy po wyboistych szlakach.
Udoskonalone zawieszenie Maestro
Nowe mocowanie Trunnion pozwala na dłuższy skok i niższe przełożenie zawieszenia. To znacznie poprawia amortyzację niewielkich przeszkód i efektywność pedałowania. A nowe górne ramię wahacza z kompozytu Advanced Forged zwiększa sztywność, wytrzymałość i pozwala na zmniejszenie całkowitej wagi ramy.
Zoptymalizowana geometria ramy
Agresywny kąt 66,5/74,5 główki ramy i rury podsiodłowej został dopasowany do agresywnego wyprzedzenia widelca 44 mm. Dzięki temu nowy Trance 29 gwarantuje precyzję sterowania, nie tracąc nic na szybkości i pewności prowadzenia w wyboistym i nierównym terenie.
SPECYFIKACJA:
Kolor Niebieski/Czarny
Rama Aluminium - Aluxx SL, system zawieszenia Maestro 115mm
Widelec FOX 34 Float Rhythm, skok 130mm, tłumik Grip, Boost 15x110 QR, tapered
Tylny amortyzator FOX Float DPS Performance, Trunnion Mount
Kierownica GIANT Contact TR, 780x35mm, alu.
Wspornik kierownicy Giant Contact SL 35
Wspornik siodła GIANT Contact Switch 30.9mm; 100(S), 125(M), 150(L,XL)
Siodło Giant Contact (neutral)
Pedały N/A
Manetki SRAM NX Eagle, 1x12
Przerzutka przednia N/A
Przerzutka tylna SRAM NX Eagle
Hamulce SRAM Guide T, tarcze 180/180, hydr.
Dzwignie hamulca SRAM Guide T
Kaseta / Wolnobieg SRAM NX Eagle, 11x50
Łańcuch SRAM NX Eagle
Mechanizm korbowy TruVativ Descendent 6k Eagle Dub, Boost, 30
Srodek suportu SRAM GXP Dub Press Fit
Obręcze GIANT XCT 29”, wew. szer. 25mm, Tubeless, alu.
Piasty GIANT Tracker Performance by FORMULA, łożyska maszynowe, Boost 15x110/12x148
Szprychy SAPIM Leader, 28/28
Opony MAXXIS Minion DHF 29x2.3, 60TPI, EXO, TR/ MAXXIS DHR II 29x2.3, 60TPI, EXO, TR, Tubeless
Waga 13,84 kg (rozmiar M, bez pedałów)
TECHNOLOGIA:
OVERDRIVE
Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.
CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.
KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.
ZAWIESZENIE MAESTRO
Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.
Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.
Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:
EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.
PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.
PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.
ALUXX SL
POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.
MATERIAŁY
• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.
METODY FORMOWANIA
• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.
TECHNIKI SPAWANIA
• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.
Tubeless System
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
Technologia Advanced Forged Composite
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
BLACK FRIDAY! Raty 0% , 10x% od 23.11-06.12.2019