Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestracja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT TRANCE 3 29ER 2020 TUBELESS

ROWER GIANT TRANCE 3 29ER 2020 TUBELESS

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

ROWERY 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY. ZIMOWA WYPRZEDAŻ SPRZĘTU NARCIARSKIEGO.

8999,00

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła29"

ROWER GIANT  TRANCE 29ER  3   2020  TUBELESS

Pokaż, na co Cię stać na najtrudniejszych szlakach.

Wspinaj się po technicznych szlakach i pokonuj zjazdy z pewnością i prędkością.

Zupełnie nowy 29-calowiec z ramą ze stopu ma ulepszone tylne zawieszenie i

progresywną geometrię, które pomogą Ci osiągnąć jeszcze więcej.

Ta superuniwersalna maszyna trailowa została stworzona na bazie ramy ALUXX SL,

która łączy nasze najnowsze zawieszenie Maestro z progresywną geometrią trailową.

Aby zamortyzować każdą nierówność, od wielkich kamieni po niewielkie garby,

zastosowaliśmy tylny amortyzator z mocowaniem typu trunnion i górny wahacz

wykonanego w technologii Advanced Forged Composite.

Ta kombinacja zapewnia płynny, aktywny 115 mm skok tylnego koła, dzięki czemu masz pełną kontrolę.

Z przodu jest widelec amortyzowany ze skokiem 130 mm, a ogólną geometrię

dostosowano i opracowano, aby zmaksymalizować osiągi na wyboistych szlakach.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Pewność i kontrola 29-calowca

Większe koła 29 cali pokonują wyboisty teren ze stabilnością i równowagą, pęd niezbędny do radzenia sobie z technicznymi podjazdami i pewność, aby śmigać w dół po szybkich, nierównych singletrackach.

Najnowsze rozwiązania zawieszenia

Ulepszone zawieszenie tylne Maestro ma mocowanie amortyzatora typu trunnion z dłuższym skokiem i płynniejszą pracą. Pełny skok 115 mm z tyłu (i 130 mm z przodu), nowy górny wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite zapewniający większą sztywność i wytrzymałość oraz mniejsza masa całkowita.

Rama specjalnie do trailu

Lekka i wytrzymała rama z aluminium ALUXX SL ma ulepszoną geometrię, z agresywnymi kątami 66,5 st. główki i 74,5 st. rury podsiodłowej oraz 44 mm offsetu widelca. Rezultat to zwrotność i efektywność podczas podjazdów oraz większa kontrola podczas szybkich zjazdów.

SPECYFIKACJA:

Kolor Beżowy/Czarny
Rama Aluminium - Aluxx SL, system zawieszenia Maestro 115mm
Widelec Marzocchi Z2, skok 130mm, Grip Damper, Boost 15x110 QR, Tapered
Tylny amortyzator FOX Float DPS Performance, Trunnion Mount
Kierownica GIANT Contact TR35, 780x35mm, alu.
Wspornik kierownicy GIANT Contact SL, 35mm, alu.
Wspornik siodła GIANT Contact Switch, 30.9mm, wspornik regulowany manetką
Siodło GIANT Contact (Neutral), UniClip, DCF (Dynamic Cycling Fit), ParticleFlow
Pedały N/A
Manetki SRAM SX Eagle, 1x12
Przerzutka przednia N/A
Przerzutka tylna SRAM SX Eagle
Hamulce SHIMANO BR-MT400, tarcze 180/180, hydr.
Dzwignie hamulca SHIMANO MT-401
Kaseta / Wolnobieg SRAM SX Eagle, 11-50T, 12s., 12s.

Łańcuch SRAM SX Eagle
Mechanizm korbowy SRAM SX Eagle DUB, 30T
Srodek suportu SRAM GXP DUB, PressFit
Obręcze GIANT XCT 29”, wew. szer. 25mm, Tubeless, alu.
Piasty [P] GIANT by FORMULA Tracker Performance Boost 15x110, łożyska maszynowe [T] GIANT by FORMULA Tracker Performance Boost 12x148, łożyska maszynowe
Szprychy SAPIM Leader, 28/28
Opony [P] MAXXIS Minion DHF 29x2.3, 60 TPI, EXO, TR [T] MAXXIS DHR II 29x2.3, 60 TPI, EXO, TR, Tubeless
Dodatki N/A
Waga 13,70 kg (rozmiar M)

TECHNOLOGIA: 

OVERDRIVE

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ZAWIESZENIE MAESTRO

Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.

Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.

Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:

EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.

PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.

PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

Tubeless System

System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.

Technologia Advanced Forged Composite

Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.

ROWERY 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY. ZIMOWA WYPRZEDAŻ SPRZĘTU NARCIARSKIEGO.

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo CATEYE
  • logo CONTINENTAL
  • logo DARTMOOR
  • logo FINISH LINE
  • logo GEOBIKE
  • logo GIANT
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo LAZER
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo NORTHWAVE
  • logo POC
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
  • logo SR SUNTOUR
  • logo TREZADO
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook