Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestracja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER MERIDA BIG NINE 500 LITE 2020

ROWER MERIDA BIG NINE 500 LITE 2020

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

ROWERY 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY. ZIMOWA WYPRZEDAŻ SPRZĘTU NARCIARSKIEGO.

4799,00

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła29"

ROWER MERIDA BIG NINE 500 LITE 2020

- lekki  rower górski, 

-koła  29" 

-geometria idealna do jazdy nawet w trudnym terenie

- sprawdzony osprzęt  DEORE - 20 biegów  Shimano 

- dobre hamulce tarczowe hydrauliczne

- amortyzator przedni MANITOU

-rama aluminiowa LITE

SPECYFIKACJA:

Rama: BIG.NINE LITE Aluminium
Liczba biegów: 20
Amortyzator: Manitou Markhor Comp Air 100 mm Tapered, zdalna blokada skoku
Tylna przerzutka: Shimano Deore Shadow+
Przednia przerzutka: SHIMANO Deore
Hamulce: Shimano MT-200
Mechanizm korbowy: Shimano Deore 34-24T
Suport: Shimano BB71-41A pressfit
Kaseta: Shimano HG500 11-42 10S
Łańcuch: KMC X10
Piasta przód: Shimano MT400-B 110x15 32H Centerlock
Piasta tył: Shimano MT400-B 148x12 32H Centerlock
Obręcze: MERIDA COMP CC 20 IWR
Opony: Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana
Stery: MERIDA M4455
Wspornik kierownicy: MERIDA COMP CC 31.8mm
Kierownica: MERIDA EXPERT CC 720mm
Pedały: VP VPE-891
Sztyca: MERIDA Comp CC 30.9mm
Siodło: MERIDA Comp CC
Rozmiar koła: 29"
Typ hamulca: Tarczowy hydrauliczny
Typ ramy: Aluminiowa sztywna
Typ amortyzatora: Powietrzno-olejowy
Skok amortyzatora: 100mm

Technologia

SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

LEX STAY

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

CHAINSTAY POST MOUNT DISC

Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

LOCKOUT

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

DI2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148

Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.owadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110

Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ROWERY 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY. ZIMOWA WYPRZEDAŻ SPRZĘTU NARCIARSKIEGO.

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo CATEYE
  • logo DARTMOOR
  • logo FINISH LINE
  • logo GEOBIKE
  • logo GIANT
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo LAZER
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo NORTHWAVE
  • logo POC
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
  • logo TREZADO
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook