Opis produktu
ROWER GIANT REIGN 29ER METAL
Strome dropy, masywne singletracki usiane przez korzenie i skały.
Ten szalony 29er pomaga okiełznać najdziksze tereny enduro dzięki płynnemu
zawieszeniu Maestro i pewnemu prowadzeniu.
Od bike parku po weekendowe wyścigi enduro, od codziennych sesji na szlakach
po dzikie wyprawy w głuszę – ten zupełnie nowy 29-calowy full jest gotów do działania.
Dzięki lekkiej, mocnej i niezawodnej ramie z ALUXX SL Reign 29 pozwala pokonywać
ostre podjazdy i trudne zjazdy z jeszcze większą pewnością i kontrolą.
Ma nową, progresywną geometrię zoptymalizowaną do kół 29 cali.
Oznacza to krótszy tylny trójkąt, dłuższą rurę górną i kąty główki/rury podsiodłowej,
które zapewniają idealną pozycję, aby pokonywać każdy rodzaj singletracków.
Ulepszone zawieszenie Maestro zapewnia płynny, aktywny skok 146 mm z tyłu
i jest wyposażone w nowe mocowanie amortyzatora typu trunnion
oraz wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite.
Jeśli dodamy do tego szereg rozwiązań do agresywnej jazdy trailowej,
m.in. regulowany wspornik siodła z elegancko prowadzonym przewodem,
najnowsze koła systemowe Giant z szerokimi piastami w standardzie Boost i
fabryczny system bezdętkowy, jest gotów na ostrą jazdę – jeśli Ty jesteś.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Nowe rozwiązania w zawieszeniu
Ulepszone zawieszenie tylne Maestro (146 mm) z mocowaniem typu trunnion z dłuższym skokiem i płynniejszą pracą, a nowy górny wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite zapewnia większą sztywność i wytrzymałość oraz mniejszą masę całkowitą ramy. Mocowanie typu trunnion pozwala na zamontowanie dłuższych regulowanych wsporników siodła umieszczanych głębiej w ramie.
Progresywna geometria enduro
Rama z aluminium ALUXX SL ma ulepszoną geometrię enduro, więc możesz agresywnie pokonywać zjazdy i pewnie wchodzić w zakręty. Kąty 65/76,8 stopni rury główki i rury podsiodłowej oraz 44 mm offset widelca dają pewne prowadzenie oraz stabilność i kontrolę przy duży prędkościach.
Pewność i kontrola 29-calowca
Większe 29 calowe koła pokonują wyboisty teren enduro ze stabilnością i równowagą, zapewniając pęd niezbędny do radzenia sobie z technicznymi podjazdami i pewność w trakcie pokonywania szybkich, technicznych zjazdów.
SPECYFIKACJA:
Kolor Metal / Black Diamond
Rama Aluminium ALUXX SL - przedni i tylny trójkąt, 146mm zawieszenia Maestro,
oś przelotowa 12x148mm, max. szerokość opony 2.5", max. wielkość tarczy mechnizmu korbowego 36t
Widelec RockShox Yari RC, skok 170mm, 15x110 Maxle Stealth, 44mm offset, custom tuned for Giant
Tylny amortyzator RockShox Deluxe Select+, 205/60, custom tuned for Giant
Kierownica Giant Contact TR35, 800x35mm, wznios 20mm
Chwyty Giant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
Wspornik kierownicy Giant Contact SL XC, 35mm
Wspornik siodła Giant Contact Switch, regulowany
S: skok 125mm / 30.9 x 395mm M: skok 150mm / 30.9 x 440mm L: skok 170mm / 30.9 x 450mm XL: skok 170mm / 30.9 x 450mm
Siodło Giant Romero
Pedały Brak
Manetki Shimano SLX SL-M7100, 1x12
Przerzutka przednia N/A
Przerzutka tylna Shimano SLX RD-M7100
Hamulce Shimano Deore BR-MT520, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]203mm, [T]203mm
Dzwignie hamulca Shimano Deore BL-MT501
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51
Łańcuch Shimano
Mechanizm korbowy Shimano SLX, 32t
Srodek suportu Shimano, press fit
Obręcze Giant AM 29 tubeless ready, 30mm wewnętrznej szerokości
Piasty Aluminiowe
Szprychy Sapim
Opony [P] Maxxis Assegai 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR [T] Maxxis Minion DHR II 29x2.4 WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR bezdętkowe
Dodatki
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), prowadnica łańcucha MRP AMG CS
Waga orientacyjna
15 kg (rozmiar L)
TECHNOLOGIA:
OverDrive
Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.
OVERDRIVE
CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.
KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.
ZAWIESZENIE MAESTRO
Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.
Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.
Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:
EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.
PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.
PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.
ALUXX SL
POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.
MATERIAŁY
• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.
METODY FORMOWANIA
• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.
TECHNIKI SPAWANIA
• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
ROWERÓW MARKI GIANT, LIV, woom NIE WYSYŁAMYTYLKO ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE