Opis produktu
ROWER GIANT TRANCE X 3 27,5 GOOD GRAY
ŻEGLUJ PRZEZ MORZA KAMIENI, PRZELATUJ DROPY I WYBIERAJ SZYBSZE LINIE.
ZWROTNE KOŁA 27,5 CALA ORAZ REGULOWANA GEOMETRIA RAMY SPRAWIAJĄ,
ŻE TEN ZWINNY ROWER NA SZLAKI TO IMPREZA NA KÓŁKACH.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Regulowana geometria ramy
Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.
Zwrotność i kontrola kół 27,5 cala
Zwrotne i pewne koła 27,5 cala pozwalają pokonywać wyboisty teren, wykonywać manewry przy dużej prędkości, zmieniać linie i z impetem wypadać z zakrętów.
Zawieszenie progresywne
Ulepszone zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. Skok 145 mm z tyłu (i 160 mm z przodu) oraz nowy górny łącznik z kompozytu Advanced Forged zapewniają wyższą sztywność i wytrzymałość oraz niższą masę całkowitą.
SPECYFIKACJA:
Kolor Good Gray / Black
Rama Aluminium ALUXX SL - przedni i tylny trójkąt,
145mm zawieszenia Maestro, flip chip, oś przelotowa 12x148mm,
max. szerokość opony 2.6", max. wielkość tarczy mechnizmu korbowego 34t
Widelec RockShox Yari RC, Motion Control, DebonAir, 37mm offset, skok 160mm,
15x110 Stealth, custom tuned for Giant
Tylny amortyzator Fox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
Kierownica Giant Contact TR35, 800x35mm, wznios 20mm
Chwyty Giant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
Wspornik kierownicy Giant Contact SL XC, 35mm
Wspornik siodła Giant Contact Switch, regulowany S: skok 125mm / 30.9 x 395mm M: skok
150mm / 30.9 x 440mm L: skok 170mm / 30.9 x 450mm XL: skok 170mm / 30.9 x 450mm
Siodło Giant Romero
Pedały Brak
Manetki Shimano Deore, 1x12
Przerzutka przednia N/A
Przerzutka tylna Shimano Deore
Hamulce Shimano Deore BR-MT420, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]203mm, [T]180mm
Dzwignie hamulca Shimano BL-MT401
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore, 10-51
Łańcuch KMC X-12
Mechanizm korbowy Praxis Cadet M24 HD, 32t
Srodek suportu Praxis, press fit
Obręcze Giant AM 27.5 tubeless ready, 30mm wewnętrznej szerokości
Piasty Aluminiowe
Szprychy Sapim
Opony [P] Maxxis Assegai 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR
[T] Maxxis Minion DHRII 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR, bezdętkowe
Dodatki
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
TECHNOLOGIA:
OverDrive
Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.
OVERDRIVE
CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.
KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.
ZAWIESZENIE MAESTRO
Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.
Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.
Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:
EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.
PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.
PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.
ALUXX SL
POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.
MATERIAŁY
• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.
METODY FORMOWANIA
• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.
TECHNIKI SPAWANIA
• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.
FLIP CHIP - MAESTRO
Flip chip umożliwia szybkie dostosowanie geometrii roweru z zawieszeniem Maestro do stylu jazdy i charakteru tras. Zmienia on kąt główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokość suportu dzięki zastosowaniu mimośrodowych podkładek (o dwóch pozycjach) w górnym łączniku zawieszenia.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.